MASPALOMAS - SALTO EL PERRO - MASPALOMAS

Salto El Perro leży na wysokości 926m n.p.m.;
Poniżej propozycja trasy ze startem w miejscowości Maspalomas, wjazdem Salto El Perro, od Lomo Galeon i zjazdem do Soria; powrót tą samą drogą;
Maspalomas - Salto El Perro - Maspalomas 77 km

Salto El Perro - 926m n.p.m. z Maspalomas:
1. Dojazd:
jak dojechać do miejscowości Maspalomas, gdzie nocować, wypożyczyć rower lub zaparkować auto dowiedzieliśmy się tutaj
2. Opis trasy z propozycjami przerw na posiłek i/lub uzupełnienie wody w bidonie:
ruszamy na trasę wg mapy;
- 0km: San Fernando (53m n.p.m.) umownie, rozpoczynamy przy rondzie, przy Avenida de Tirajana i Av de la Union Europea i jedziemy na zachód czyli drogą GC-500; drogowskaz: Mogan;
- 11,8km: Lomo Galeon (23m n.p.m.) na rondzie, zjeżdżamy pierwszym zjazdem w GC-505; kierunkowskaz: Soria; droga przez najbliższe 13,8km będzie z nachyleniem 1%;
- 22,7km: El Horno (157m n.p.m.) po lewej stronie sklep spożywczy;
- 23,1km: (163m n.p.m.) po lewej stronie punkt gastronomiczny Bar Terraza Miguel;
- 25,6km: Las Fillipinas (217m n.p.m.) rozpoczyna się właściwy podjazd;
- 31,5km: Barranquillo Andres (650m n.p.m.) skręcamy w lewo; drogowskaz: San Bartolome; droga w słabym stanie technicznym;
- 35km: Salto El Perro (926m n.p.m.) cel osiągnięty;

profil podjazdu z Lomo Galeon (11,8km) do Salto El Perro (35km) znajduje się na stronie: climbfinder.com;

do Barranquillo Andres zjeżdżamy tą samą drogą;
- 38,5km: Barranquillo Andres (650m n.p.m.) skręcamy w lewo w kierunku Soria i wypłaszczeniem dojeżdżamy do końca drogi asfaltowej;
- 43,7km: Soria (650m n.p.m.) wracając tą samą drogą, możemy zatrzymać się w restauracji Casa Fernando a w pobliskim sklepie spożywczym kupić wodę/napoje;
- do Maspalomas wracamy tą samą drogą - po śladzie gpx dojeżdżamy do miejsca startu, wypożyczalni rowerów lub noclegu;

- podjazd z Maspalomas do Soria, w serwisie YouTube na kanale Moses Amira    pobierz ślad trasy w formacie: gpx

statystyki podjazdu do Salto El Perro:
- start na wysokości 217m n.p.m. (25,6km) finisz na 926m n.p.m. (35km)