CORTINA D'AMPEZZO - Passo Tre Croci - TRE CIME LAVAREDO - CORTINA D'AMPEZZO

Tre Cime di Lavaredo leży na wysokości 2357m n.p.m.;
Poniżej propozycja trasy w formie pętli, ze startem w Cortina d'Ampezzo, wjazdem na Passo Tre Croci (1809m n.p.m.), następnie na Tre Cime di Lavaredo oraz zjazdem do Cortina d'Ampezzo, przez Schluderbach - Carbonin:
Cortina d'Ampezzo - Passo Tre Croci - Tre Cime di Lavaredo - Cortina d'Ampezzo 54 km

Tre Cime di Lavaredo - 2357m n.p.m. z Cortina d'Ampezzo:
1. Dojazd:
jak dojechać do Cortina d'Ampezzo, gdzie nocować, wypożyczyć rower lub zaparkować auto dowiedzieliśmy się tutaj
2. Opis trasy z propozycjami przerw na posiłek i/lub uzupełnienie wody w bidonie:
ruszamy na trasę wg mapy;
- 0,1km: (1229m n.p.m.) skręcamy w prawo w drogę SR48 - drogowskaz: Auronzo; rozpoczyna się podjazd;
- 8,1km: Passo Tre Croci (1809m n.p.m.) pierwszy cel osiągnięty; punkt gastronomiczny ze stolikami na zewnątrz;

profil podjazdu z Cortina d'Ampezzo (0,1km) do Passo Tre Croci (8,1km) znajduje się na stronie: climbfinder.com i cyclingcols.com

kontynuujemy jazdę drogą SR48, zjeżdżając w kierunku Misurina;
- 12,1km: (1643m n.p.m.) skręcamy w lewo w drogę SP49 - drogowskaz: Tre Cime di Lavaredo; rozpoczyna się podjazd;
- 14,4km: Misurina (1752m n.p.m.) dobre miejsce na kawę - punkty gastronomiczne i sklep spożywczy; po prawej stronie, przy końcu jeziora, jest ujecie wody pitnej; skręcamy w prawo i jedziemy wzdłuż jeziora;
- 21,8km: (2296m n.p.m.) skręcamy w prawo, by dojechać do Rifugio Auronzo; na parkingu są toalety publiczne;
- 22,6km: Tre Cime di Lavaredo (2357m n.p.m.) najwyższy, końcowy parking;

profil podjazdu z Misurina (32,7km) na Tre Cime di Lavaredo (52,1km) znajduje się na stronie: climbfinder.com i cyclingcols.com

rozpoczynamy zjazd w kierunku Misurina, tą samą drogą;
- 26,8km: (1846m n.p.m.) po prawej stronie jest punkt gastronomiczny La Stube - Malga Rin Bianco;
- 30,1km: Misurina (1771m n.p.m.) skręcamy w prawo w drogę SP49 w kierunku Dobbiaco;
- 36,3km: Schluderbach - Carbonin (1434m n.p.m.) skręcamy w lewo w SS51 - drogowskaz: Cortina;
- 39,3km: Passo Cimabanche (1530 m n.p.m.) punkt gastronomiczny ze stolikami na zewnątrz;
- 43,1km: Ospitale d'Ampezzo (1475m n.p.m.) po prawej stronie jest punkt gastronomiczny a po lewej ujęcie wody pitnej;
- 52,4km: (1270m n.p.m) skręcamy w lewo, by po 100m dojechać do drogi rowerowej 'Lunga Via delle Dolomiti', którą dojeżdżamy do miejsca startu;

- podjazd do Tre Cime di Lavaredo zaprezentowany w serwisie YouTube na kanale The Col Collective
- podjazd na Tre Cime di Lavaredo z Cortina d'Ampezzo, przez Passo Tre Croci zaprezentowany na Indoor Cycling Training w serwisie YouTube na kanale Bike the World

statystki dotyczące Passo Tre Croci znajdują się na stronie: procyclingstats.com a Tre Cime di Lavaredo na stronie: procyclingstats.com

pobierz ślad trasy w formacie: gpx

statystyki podjazdu na Passo Tre Croci:
- start na wysokości 1229m n.p.m. (0,1km) finisz na 1809m n.p.m. (22,6km)
- całkowita różnica wzniesień: 580m
- długość podjazdu: 8km
- średnie nachylenie: 7,4%
- max nachylenie na odcinku 100m: 12,7%

Passo Tre Croci w Google Street View:

statystyki podjazdu na Tre Cime di Lavaredo:
- start na wysokości 1643m n.p.m. (12,1km) finisz na 2357m n.p.m. (22,6km)